9 Απριλίου 2012

ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ από μετανάστες!

Καθώς μπήκαμε στη Μεγάλη Εβδομάδα, θα μου επιτρέψετε να αποτίσω φόρο τιμής σε 4 συνανθρώπους μας, που χάθηκαν την Παρασκευή στον Δήμο μου -στο Κρυονέρι Αττικής- πάνω στις γραμμές του τραίνου… Οι δύο, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι , επιχειρώντας να περάσουν με το αυτοκίνητό τους από σημείο όπου δεν υπάρχει διάβαση βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στις γραμμές… Εκεί δίπλα εργάζονταν τρεις Πακιστανοί μετανάστες, οι οποίοι έτρεξαν με αυταπάρνηση να απεγκλωβίσουν το ζευγάρι! Σε δευτερόλεπτα όμως εμφανίστηκε η intercity από Θεσσαλονίκη και το μοιραίο ήταν αναπόφευκτο! Από τις λαμαρίνες βρέθηκαν κοντά στον ΘΕΟ οι δύο ηλικιωμένοι και κοντά στον ΑΛΛΑΧ οι δύο από τους τρεις μετανάστες…

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ 4 ΘΥΜΑΤΩΝ,
ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ Α Υ Τ Ο Θ Υ Σ Ι Α Σ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΟΥ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΞΕΚΛΗΡΙΣΑΝ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΟ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ!!!
ΤΑ MEDIA ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ… (ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΓΙΑ «ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ», ΒΛΕΠΕΙΣ…)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ε Υ Γ Ν Ω Μ Ω Ν Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ!!!

2 σχόλια:

Δημήτρης Σπυρόπουλος είπε...

Mπράβο για την επισήμανση αυτής της θυσίας!!!

ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ είπε...

Δημήτρη μου, σταγόνα στον ωκεανό...
Ευχαριστώ, φίλε!