20 Ιουνίου 2011

"Γιατί είπα ανδρός και ανδρεύεται" (Μου απαντά ο βουλευτής)

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ:

Σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που είχα στείλει στον βουλευτή κ. Μιχελογιαννάκη για το γνωστό φραστικό εξάμβλωμα, μου απάντησε προς τιμήν του επιχειρώντας, βέβαια, να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα...
Επειδή δεν πρόκειται για ιδιωτικής φύσεως αλληλογραφία, αλλά για επικοινωνία πολιτικού και παιδευτικού χαρακτήρα με ένα δημόσιο πρόσωπο, την αναρτώ στο βήμα αυτό του ανοικτού προβληματισμού και διαλόγου: 

Το αρχικό μήνυμά μου:

"Θερμά συγχαρητήρια, γιατρέ μου, (δεν τολμώ να πω "βουλευτά", γιατί πρέπει να γίνει ο συνειρμός με το "πατέρας του Έθνους"...) για τα Ελληνικά σας!
Βέβαια, αν κρίνω απ' το "σκονάκι", κάποιος σας πήρε στο λαιμό του!... Αλλά δε βγαίνει αυτός στις κάμερες...

Φιλικά
ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ,
φιλόλογος-συγγραφέας (τέλος πάντων Έλληνας πολίτης)

 *
Η απάντηση Μιχελογιαννάκη

"Έχετε απόλυτο δίκιο, όμως χρησιμοποίησα το «ανδρός» αντί «δρυός» και το «ανδρεύεται» αντί «ξυλεύεται»,  γιατί ήθελα να δώσω πολιτικό στίγμα με πολλαπλούς αποδέκτες.
Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να παραποιείται η ελληνική γλώσσα, όμως πολύ περισσότερο να μη δολοφονείται η πολιτική.

Φιλικά,
Ιωάννης Δ. Μιχελογιαννάκης
Βουλευτής Ν. Ηρακλείου Κρήτης"

 *
Η ανταπάντησή μου

"Σας τιμά ότι απαντάτε και σας ευχαριστώ πολύ!
Φυσικά, η εξήγησή σας -επιτρέψτε μου- δεν αντέχει σε σχολιασμό. Και το μήνυμά σας (προς άνδρες και γ υ ν α ί κ ε ς του κόμματός σας) θα είχε ίσως κάποια απήχηση, αν δε μονοπωλούσε τη δημοσιότητα το απίστευτο φραστικό ολίσθημα!
Καλή δύναμη στις ιστορικές αποφάσεις σας!
Φιλικά
ΓΙΑΝΝΗΣ Β. ΚΩΒΑΙΟΣ"

_____________________________________________________
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ
ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΘΛΙΒΕΡΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ:
Πολεμά τον αναλφαβητισμό
με 19 ξένες γλώσσες στη φαρέτρα της!

Δεν υπάρχουν σχόλια: